Kažu – živimo u tom nekom potrošačkom društvu.
Troši se novac, vreme, a i ljudi postaju trošni.
Ti prokleti akcijski katalozi – pun ih je sandučić svakodnevno. Flooding informacija, treba ti neki dobar data-mining softver da iz njih izvučeš šta ćeš da ručaš sutra.
I onda listaš, upoređuješ, ponovo prelistavaš, ako imaš dva, onda listate zajedno.
– Strana 53, vidi što je ekstra ovaj set za kupatilo! Samo X,99!!
– Vrati stranu 22, evo isti onaj toster što smo ga platili samo Y,99, sada je Z,99!
– E, to se zove ušteda, bravo ja! Da imam dve desne ruke, sam bih sebi čestitao!
Nekad smo čitali knjige i prepričavali događaje, danas iščitavamo cenovnike i prepričavamo akcijska sniženja!
Ozbiljna literatura je kada u katalogu daju recept za lenju pitu ili pile u umaku. E, to je onda pravi književni ogled, nije tra-la-la štivo.
A evo i prigodne numerice