Prošle sedmice na Metropolitan univerzitetu u BG-u održana je konferencija eLearning 2011, na kojoj je zapaženo mesto pripalo Tempus projektu DL@Web, čiji je koordinator naš fakultet. Prvi dan bio je u znaku kolega iz Efquel-a, asocijacije koja se bavi e-učenjem u evropskim okvirima, čija su izlaganja po pozivu izazvala veliko interesovanje prisutnih.
Dan bejaše generalno naporan, sesije su se nizale jedna za drugom, uz sporadične kratke pauze.
Uveče, kada sam se ponadao zasluženom odmoru, usledila je poseta Filozofskom fakultetu, na kojem se održavao okrugli sto posvećen kompetencijama nastavnika u on-line okruženju.
Sutradan je i moja malenkost imala priliku da izlaže čak 2 rada. Prvi je naslovljen „GooglePlus as Personal Learning Environment“, a drugi „Do IT and medicine students elearn in same way“. Oba izlaganja su bila dobro prihvaćena, mada sam ih lično shvatio kao napomenu za dalje usavršavanje govornog engleskog.
O detaljima konferencije možete pogledati na http://elearning2011.metropolitan.edu.rs/
***
Otvoren je „deo za zagrevanje“ besplatnog kursa na Stenfordu: Machine learning. Lekcije su obimne, ali vrlo kvalitetne. Kurs je dostupan na http://www.ml-class.org
Očekujem dodatna znanja koja ću moći da primenim u doktoratu, čiju prijavu pripremam ovih dana.
****
Danas je zvanično počela nova školska godina, svečanim prijemom brucoša. Koliko pamtim, a to je sigurno 5-6 ovakvih prilika, ovo je bio najkvalitetniji. Obraćanja su bila jasna i sažeta, a brucoši su dobili korisne materijale, uključujući čak i T-majice sa motivima fakulteta.
Eto, srećno vama, ali i nama sa vama 🙂
*****
Juče smo posetili moj zavičaj – Pranjane. Svratili smo sa klinarima i do moje osnovne škole. U pitanju je jedna od najstarijih škola u okolini – OŠ „Ivo Andrić“. Naravno, škola je nedeljom zatvorena, igrali smo se po dvorištu. Stepa i Mićka su sakupljali kestenje.
Iako je prošlo jako mnogo godina otkako sam poslednji put bio tamo, nisam ništa osetio, neku nostalgiju, ili flashback iz školskih dana. Ništa. Kamijevska indolentnost. Ili naviknutost na gledanje pravo.